snowkite i norge

emmaklara

Ny medlem
snowkite i norge
Hejhej.

I somras provade jag kitesurf nere i varberg och tyckte det var roligt, nu ska jag säsonga i trysil och undrar om någon vet vart det går bra att snowkita. det hade varit ruskigt roligt.

tacksam för svar!

snowkite i norge
Det finns flera ställen runt Hardangervidda (t.ex Geilo, Haugastöl, Rauland) som erbjuder det. Det är mycket stabilare vindförhållanden på en så stor högfjällsplatå.
Det hölls VM i Sälen förra säsongen men man fick använda skoter och lina i brist på vind.
Om du har egna grejor borde det fungera bra bortanför Fageråsen, på behörigt avstånd från liftarna... Där är ett litet pass där det borde bli bra vindar på S-SV eller N-NO. Även upp väster om toppen mellan Trysilfjellet och Stenseterkanken. Där blir det mer terräng, men sånt är också kul!

snowkite i norge
Hei emmaklara og alle andre.... Det finnes mange plasser rundt Trysil man kan kite.. Jeg jobber som instruktør hos sideshore.no og anbefaler alle å sjekke ut våre sider... Vi er midtnorges største på kurs og kiteutstyr. Skal muligens holde kurs rundt idre uke 9, så hvis noen er interessert er det bare å ta kontakt. I idre kan man kite, jeg skal kite der selv det blir på nip fjellet tror jeg, spot er ikke helt avklart. Man kan kite i idre, nær fjätervålen, sälen, Røros har kanskje den beste spotten, 2timer med bil. Her er det veldig bra for rookies og erfarne riders.... Ta kontakt

Telefon +4741074607

sverre

snowkite i norge
okej, kuul! ska höra med resten av gänget om de är sugna på att testa. men jag kan inte tänka mig en bättre kombination, flygande snowboard liksom. :)

tack!

snowkite i norge
Frisker opp denne tråden for å se etter om flere er interessert i snowkite?
Er mulig å få det til i Trysil, Sälen og Idre... Bare hør av dere om flere skulle være interessert.

emmaklara: Du kan legge meg til på facebook om du vil: Sverre Kvernes Tørres
Da får du mulighet til mer informasjon og linker til sidene våre:)

Tillbaka
Topp