Snowracer

acoruzazi

Ny medlem
Snowracer
Jaa, här i Stockholm går det ju inte så bra att åka skidor vintertid. Så då har jag den ultimata sporten att utöva; snowracer.
Men jag har ett problem, är det någon som kan förklara lite om hur man lättast monterar på ett cykelstyre på en snowracer.

Men ni kan här även säga vad ni själva tycker om den ultimata extremsporten snowracer.

Snowracer
Jag vill bara säga att man kan visst åka skidor i sthlm.Ekholmsnäsbacken tillexempel

Snowracer
den där va ju rätt ball. jag har sätt en annan oxå där dom har lite mer varierande hopp. Jag såg för övrigt när ja va liten på TV en kille som kom o körde i en funpark och hoppade bigjump me en sån där

Snowracer
Den där filmen har jag tillochmed på datorn... Crille, kollade du inte filmen, det gör dem i den oxå... Det som dom grabbarna gör är bland det grymmaste jag sett, de är brutalt skickliga!

Aco, om du har en cirkelslip eller vad de heter, gå ut till et cykelställ och såga av ngn:s styre, sen tar du det och svetsar fast det på SR:n, svårare än så är det inte, kräver dock lite verktyg... Men fråga runt lite så kommer du nog hitta en svets... Annars kan du ta en metallsåg, men det e ju coolast att kapa den rakt av!

Snowracer
men man skruvar bara fast allt som vanligt bara att man sätter dit ett borrat rör som förlänger det hela :D

Snowracer
hade en snowracer med styre o hade stylat den o grejjer men sålde den för 150 kr eller nåt ... ge mig ett cykelstire och en "bob" så ska jag sätta ihop det åt dig .. (för rätt summa pengar)

Tillbaka
Topp