Snowracingdel i Foto & Video

Najsed

Ny medlem
Det fattas en plats för oss bobåkare att ladda upp filmer och bilder på nätet och jag tycker det vore skitkul om Freeride kunde vara det stället. Jag är själv en rätt seriös bobåkare och jag vill att sporten ska växa så mycket som möjligt. För att den ska göra det tror jag folk behöver se att det faktiskt finns seriösa åkare som inte är 12 år och kan göra coola saker på en snowracer så att de kan få inspiration till att själv börja åka.

Här är två filmer jag önskade att jag kunde ladda upp i snowracingdelen:
http://www.vimeo.com/5190831
http://www.vimeo.com/2814966

Det finns en bmx-del, en studsmattedel och till och med en vindsurfdel så varför inte ha en snowracingdel?

Jaa, jag saknar också den delen. Ska man se på bobfilm måste man ju söka på youtube och det tycker jag är krångligt :(

OskarL sa:
Jaa, jag saknar också den delen. Ska man se på bobfilm måste man ju söka på youtube och det tycker jag är krångligt :(
WORD! Svårt som fan att finna högkvalitativ bobåkning på det såkallade internätet.

Tack Johan för ett underbart förslag!!!! :D:D:D

Senast ändrad:
Med tanke på alla olika avarter av snösporter det finns skulle vi troligen sitta med 20 kategorier tillslut, med 10 klipp i vardera. Skapa en 'övrigt' sektion istället, verkar mer värt.

jäävlar vad galet najs! 360 tailwhip, dubbel tailwhip, backflip, frontflip, barspins, satan vad likt det är mtb/bmx! kör på en snowracingdel!

OskarHolmblad sa:
Med tanke på alla olika avarter av snösporter det finns skulle vi troligen sitta med 20 kategorier tillslut, med 10 klipp i vardera. Skapa en 'övrigt' sektion istället, verkar mer värt.
En blanddel vore väl bra men risken är väl att det blir lite väl blandat. Saker som inte hör hemma på freeride. Jag håller tummarna för en snowracingdel!

haha fan va chill! som bmx fast på snö typ ju :P
hade ingen aning om att folk var så här seriösa haha, ska lätta dra ut gamla boben och shredda när snön kommer :DDDD

ett till klipp som skulle hade lagts upp i snowracingdelen ;)
vi kommer nog göra en längre edit om snön stannar kvar, min kompis på detta klippet :)

Senast ändrad:
fan vad bra tråd! den här tycker jag är er bästa edit!

skulle inte ni kunna göra en video om hur man bygger en bob med bmx styre och allt! /filip :)

Tillbaka
Topp