Fiberteknologi Aktiv medlem 2007-08-09 snurrning #1 Jag är en nybörjare/medel åkare i backarna och jag vill gärna kunna trixxa, ska man börja med 180 eller 360? är landningen i 180 svår?
Jag är en nybörjare/medel åkare i backarna och jag vill gärna kunna trixxa, ska man börja med 180 eller 360? är landningen i 180 svår?
ekdahl Ny medlem 2007-08-09 snurrning #2 börja med 270, den äger i halvstora hopp. ne men seriöst, skriv typ 180 eller 360 i sökfunktionen så hittar du massa trådar. Senast ändrad: 2007-08-09
börja med 270, den äger i halvstora hopp. ne men seriöst, skriv typ 180 eller 360 i sökfunktionen så hittar du massa trådar.
Kruxelidux_ninjamaster Aktiv medlem 2007-08-09 snurrning #4 Har du twintip så är inte landningen i 180 spec svår. Träna på att åka lite sw innan kanske.