Snusleverans till St Anton v.7

erikolja

Ny medlem
Jag skulle kunna ta med mig lite snus ner till St Anton v.7 till alla snussugna bummare!

Priset för en dosa portion kommer ligga på allt från 40-60kr beroende på sort.
För lös blir priset något högre pga skatteregleringarna.

En stock kommer jag sälja för allt från 300-500kr beroende på sort.

Om du är intresserad/desperat kan du ringa mig efter 4 på vardagar och hela helgen på 0704594596 eller från utlandet +46707594596. Eller maila mig på erikarmkvist@hotmail.com

För er som tycker att det är konstigt att jag är 15år och vill leverera snus så ska jag säga att jag har en far som själv har bummat som ville hjälpa mig att genomföra denna affärside:P

alla som snusar i anton ber nån polare ta med ner eller så ringer man sin kära mor/vem som helst och ber dem skicka ner 1 stock. Så nej, inte en så bra idé. Brukar även kunna köpa snus på Mailbox.

Varför måste man reagera så negativt när nu Erik vill göra något positivt för någon strandad nikotinist? Jag tycker det är ett bra initiativ.

Word för Erik!

Tur att någon tänker på oss med dessa laster! Och jag lovar dig Erik! Köp med dig ett gäng stockar ner, det kommer gå ett sus genom byn att du säljer...

// J

Ja, det brukar inte vara några problem att bli av med det.
Men för att slippa stå på torget och skrika "SWEDISH SNOOZE" efter backen kanske det är bäst att göra upp med några bummare innan..

Cred´z till dig Erik!

skriv ut en lapp och sätt på din rygg när du åker. svenska snuus 38 koronas eller 1st stora stark!!!

haha jag tänkte köra med lapptricket men det känns lite tungt att typ lägga ut 1000kr på 4 stockat snus å sen inte få sålt:P men hör av er om ni e sugna

mvh erik

ääääh fan e det ingen som vill handla:S jag trodde man var desperatare i alperna.
iallafall hör av er om nån e intresserad

mvh/erik

erikolja sa:
ääääh fan e det ingen som vill handla:S jag trodde man var desperatare i alperna.
iallafall hör av er om nån e intresserad

mvh/erik
alla där nere kanske inte läser det här, jag kan nästan garantera att du får det sålt

annars får du väl sälja det till små fjortisar när du kommer hem till sverige igen

haha...men jag trodde säsongarna satt med sina laptops alla dagar det inte e puderschnee och redigerar bilder:P men det kanske bara e förutfattade meningar. nån där nere trodde man ju var trogen freerideforumläsare

Din ide funkade nog på din fars tid, men nu är det tyvärr så att det är billigare att köpa snus i st anton än i sverige... beställer man på snusworldwide.com och får det skickat utomlands så slipper man betala de snuskiga svenska skatterna på det svarta guldet och man får en stock för ca 200 spänn inkl frakt, credit dock för initiativet! Testa att sälja nåt annat istället, Kalles kaviar?

Dipp! chips-dipp alltså, vet inte hur mycket jag fick nerskickat. :) Och kvaiar som George sa.

aha ja. jag vet inte om det jag har fått reda på stämmer. men jag trodde snus var olagligt i österrrike och om man har otur kan bli av med hela sin leverans från tex snusworldwide.com. rätta mig om jag har fel:P

mvh erik

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp