Snygg hjälm till mig som är 10år

axel_ostman

Ny medlem
Hej!
Vet ni nån snygg hjälm till mig som är 10år.
Jag har sånna här goggles
spy_targa_SNT2GY08.jpg

Hjälmen ska vara i storlek Medium

MVH Axel Östman

Senast ändrad:
köper du av mej blire billigare, sen fåru dessutom massa stickers på den :D
RED Hi-Fi e också ganska snygg, har en sådan också ifall du skulle va intresserad

Sluta lura på ungen dina gammla grejer med massa Bamse stickers på. Självklart ska du ha en ny och fräsch hjälm. Satsa på att testa ut en ;)

Senast ändrad:
MM köp ingen begagnad...den hjälmen är formad efter hans huvud...köp en Hi-Fi hjälm

Har en giro fuse du kan få köpa för en tusing. Nästan oanvänd!
Storlek Large, vit!

Hjälmar formar sej inte efter huvud, haha!
Å de ä inga bamsestickers ;D de e enbart vita fina Burton stickers, fint påklistrade, å på den andra Hi-Fin äre en stor fet Grenade sticker, vit, rent å snyggt

Varför betala dryga tusenlappen för en hjälm, när man kan få en precis lika bra för halva?

snygga, men klumpiga, utan ventilation, lite wannabe över dem tkr jag, precis som med G10 MX å nine.9 MX....

Sandgren2 sa:
Hjälmar formar sej inte efter huvud, haha!
Å de ä inga bamsestickers ;D de e enbart vita fina Burton stickers, fint påklistrade, å på den andra Hi-Fin äre en stor fet Grenade sticker, vit, rent å snyggt

Varför betala dryga tusenlappen för en hjälm, när man kan få en precis lika bra för halva?
Jo hjälmen formar sig efter huvudet!

"Hej! Vet ni nån snygg hjälm till mig som är 10år."

spela roll hur gammal man är? hjälmen ser väl likadan ut fast du är 10 istället för 20 ? :P

jag tror han letar efter hjälm med skalman-motiv på. annars skulle han knappast skriva att han var just 10 år. eller?

lalablabla sa:
öhh nej de gör den inte!!! pojken kanske vill ha en hjälm som inte gör att de ser ut som om han e en utomjording me super huvud, man är troligtvis längre när man e 20 än 10 å då ser de inte så konstigt ut...
hahah, ja det är därför hjälmtillverkarna gör hjälmarna i olika storlekar. du vet, Small, Medium o Large, det är storlekar så hjälmen är tillräckligt stor för ens huvud.

haha 10 poäng till Fluffsurfarn! det var nästan så jag tänkte också, men där har vi ju det rätta.

Tillbaka
Topp