Snygg klädstil på sommaren?

Finns det nån modemedveten freerider här?

Vad har ni för tips på snygg sommarstil? Man har ju normalt en ganska freerideorienterad stil både sommar som vinter men vad tar man på sig när man vill vara lite mer proper. Man vill ju inte se ut som ett popsnöre.

Adda gärna länkar.

kepa, brillor i typ turkos, ljusblå, lila eller limegrön. Tycker jag är sjukt cleant! Sen en lite större t-shirt och lagom tajta jeans, nåt mittemellan baggy och tight :) och några skor i någon färg som brillorna.

pege sa:
kepa, brillor i typ turkos, ljusblå, lila eller limegrön. Tycker jag är sjukt cleant! Sen en lite större t-shirt och lagom tajta jeans, nåt mittemellan baggy och tight :) och några skor i någon färg som brillorna.
haha, 39 bast å den stilen, sjukt najs!

jag ser dock att du har ett fantastiskt skägg på gång! Inget slår en mycket välklädd ma nmed ett riktigt skägg! Proper ock skäggig! Om jag bara hade skägg!

Ett par snygga chinos / jeanshorts och en snygg tee uppföljt av ett par converse !.
På kalla kvällar / dagar kan man köra jeans, lite längre tee och lite längre hood!

Kolla på caliroots blogg, kan ses som en riktigt skön stilguide

hyllengren sa:
pege sa:

jag ser dock att du har ett fantastiskt skägg på gång! Inget slår en mycket välklädd ma nmed ett riktigt skägg! Proper ock skäggig! Om jag bara hade skägg!
HAHAH! såg nu att han va neununddreizig, skulle nog vart rätt cleant endå!

hyllengren sa:
pege sa:

Har man skägg behöver man ju faktiskt knappt kläder alls, ett stort riktigt skägg är EPIC <3

cingston sa:
cingston sa:
Twelvee sa:
http://manolo.se/wp-content/uploads/2010/05/thumb-fredagsinspiration_am.jpg

Där har vi en klockren sommar-outfit! Tagen från Manolo.se
samma färg på shortsen och koftan? funkar inte dudeeee
sen kan ju väskan passa dom som tycker om män, inte kvinnor för då bär man inte nån sån..
Väskan var snygg?, eller så är du extremt obekväm i din läggning så måste kommentera att du tycker att väskan är "Bögig".

Over N Out

larssaa sa:
cingston sa:
cingston sa:
samma färg på shortsen och koftan? funkar inte dudeeee
sen kan ju väskan passa dom som tycker om män, inte kvinnor för då bär man inte nån sån..
Väskan var snygg?, eller så är du extremt obekväm i din läggning så måste kommentera att du tycker att väskan är "Bögig".

Over N Out
Cingston är förmodligen en sådan som går i basketshorts, tall tee, new era keps och massor av bling. Jag gillade outfiten, skorna var enormt snygga. Vet du vad det är för några?

Seglarskor är alltid snyggt.

Senast ändrad:
på sommaren går man topless (naken upptill ifall inte alla p12or förstår) ett par flippisar och ett par o\'neal shorts. :cool::mad::/:P:D:/:P:P:P:P:P:P

Hela forumet utgår från att man är 14 och suktar efter moppe... kul!

Köp senaste King (länk i första inlägget i tråden) och du är med i matchen

Misterister sa:
larssaa sa:
cingston sa:

Over N Out
Cingston är förmodligen en sådan som går i basketshorts, tall tee, new era keps och massor av bling. Jag gillade outfiten, skorna var enormt snygga. Vet du vad det är för några?

Seglarskor är alltid snyggt.
Tror jag med, indeed seglarskor sitter alltid där de ska.

Tillbaka
Topp