Snygga pants i stl. L ?

• Trådstartare Trådstartare aron_ostman
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

aron_ostman

Guest
Snygga pants i stl. L ?
Tjaa!
Nån som vet några cleana pants jag hade tänkt mig storlek L.
Jag har tittat på Oakley Puffy Pant Anti-Freeze, men dom finns tyvärr inte att att köpa längre =(

Så om ni vet några cleana eller om ni säljer ett par Oakley Puffy pant i stl.L så kan ni gärna skriva i forumet..

MVH Aron Östman

Senast ändrad:
Snygga pants i stl. L ?
Oakley puffy pant är grymt snygga!! Ingen som säljer dom i stl. L??

Senast ändrad:
Snygga pants i stl. L ?
söker nog mest Oakley Puffy Pant!!!

Snygga pants i stl. L ?
ingen har sånna typ här i skellefteå!

Snygga pants i stl. L ?
Ingen som säljer ett par Oakley Puffy Pant eller som kanske har nån kompis eller nått som säljer??

/Aron =)

Senast ändrad:
Snygga pants i stl. L ?
Jag söker hellst en hel röd dress! annars beställer jag väl saga dressen!
nån som vet nåt ställe med helröd skidress som är Baggy?

åså när jag letar på Oakleys hemsida finner jag inga skidkläder! kan nån länka?

Senast ändrad:
Snygga pants i stl. L ?
Bo87 sa:
www.sagaouterwear.com - beställde i förrgår.
Såg dom här på newschoolers förut fyy fan snyggare får man leta efter, jag e kär har den svarta dressen som visningsbild på msn;).

Snygga pants i stl. L ?
EnSkoKanske sa:
Jag söker hellst en hel röd dress! annars beställer jag väl saga dressen!
nån som vet nåt ställe med helröd skidress som är Baggy?

åså när jag letar på Oakleys hemsida finner jag inga skidkläder! kan nån länka?
ibland undrar man om folk inte kan ett enda ord på engelska, hoppas att så inte är fallet utan hjälper dig nu gubben,
jackor http://oakley.com/o/c816t
byxor http://oakley.com/o/c817t

nöjd ? :)

Senast ändrad:
Snygga pants i stl. L ?
tull måste du betala om man handlar en vara som inte är med i EU. Tror det är samma när det gäller momsen. man får iaf betala moms och tull från Hongkong när man köper Airsoft prylar :P

Snygga pants i stl. L ?
sy egna byxor det är mycket extremare

Snygga pants i stl. L ?
crilleus sa:
tull måste du betala om man handlar en vara som inte är med i EU. Tror det är samma när det gäller momsen. man får iaf betala moms och tull från Hongkong när man köper Airsoft prylar :P
jag skrev till saga att dom skall gömma lapparna och skicka det som en present. all done!

Snygga pants i stl. L ?
Bo87 sa:
crilleus sa:
jag skrev till saga att dom skall gömma lapparna och skicka det som en present. all done!
Nu kanske jag låter tråkig och dryg men :P för att få "taxfree" så får ju inte paketets värde överstiga 500kr...

men! Du kan också slippa betala tull och moms om försändelsens totala värde överstiger 500 kronor men innehåller gåvor till flera personer i samma familj, under förutsättning att:

gåvorna från varje givare till varje mottagare har ett värde av högst 500 kronor och
det klart framgår, genom t.ex. adresslappar på respektive gåva, vem som är givare och vem som är mottagare av gåvan.

utdraget från tullverket.se

Snygga pants i stl. L ?
kolla på köp och sälj marknaden här på freeride där e de en som säljer ett par section-MFM pro modell dom e sjukt cleana

Snygga pants i stl. L ?
Idag kom mitt saga outerwear ställ.
Sjukt stort, giganstiskt.
Och jag älskar det.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp