snyggast jacka?

snyggast jacka?
du är galet bra på att ha en egen åsikt, har hört att det kan vara ganska bra att ha en egen åsikt om man ska komma någonstans i livet.. vet inte varför dock.

snyggast jacka?
Men det beror på vilken färg du har på byxorna :) Har du nå tråkiga byxor = gul jacka , färgstarka byxor = vit jacka.. IMO ;>>

snyggast jacka?
bägge två är sjukt snygga på 13-åringar som inte kan välja själva. och nej, jag kollade aldrig länkarna. och nej igen, jag kollade aldrig hur gammal du är, jag gissade.

snyggast jacka?
skidponken sa:
gula stället e cleanare men ja skulle tro att det andra e lite skönare:D
du går in och drar upp tre såna här trådar på en gång? är det nåt särskilt som gör att du tycker att det är så fantastiskt roligt att kommentera kläder? starta en blogg, som ebba von sydow kanske?

snyggast jacka?
skidponken sa:
Lee-nus sa:
skidponken sa:
gula stället e cleanare men ja skulle tro att det andra e lite skönare:D
du går in och drar upp tre såna här trådar på en gång? är det nåt särskilt som gör att du tycker att det är så fantastiskt roligt att kommentera kläder? starta en blogg, som ebba von sydow kanske?
hahaha, ja va fan e forumen till för då??

och sen så undrar ja va du har för liv sitter inne och kollar andras svar och kommenterar dem??
mer meningsfulla saker än 12-åringars problem med att välja själva...?
jo, man undrar ju när det är nån som dragit upp fyra likadana trådar på samma gång. så, är du eller är du inte, freerides svar på ebba?

Senast ändrad:
snyggast jacka?
Senast ändrad:
snyggast jacka?
Jag själv skulle nog satsa på ett mindre märke, kolla runt på andra märken i USA. Inget fel då oakley eller billabong m.m men roligare att visa upp lite mer extrem-clothing.
Självklart ska man inte göra avkall på kvalitet eller pris, man vill ju inte köpa grisen i säcken. En jacka kan vara hur snygg som helst, men är den inte t.ex. vädertålig eller slittålig är man bara dum om man köper den.

Det jag menar är, tänk dig glida ner i liftkön efter ett åk å hamna brevid en snubbe som har precis samma jacka... pinsamt.

Boardstore har ett stort sortiment så du kan säkert hitta något nice där, men stadium är inte ens med i leken, där köper man långkalsonger. Thats it.

Men som sagt, det här är ju vad ja tycker. Har inte köpt ny jacka på 4 år själv då ja inte hittat nån värdig ersättare än ;-)

Tillbaka
Topp