Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vart står de att han ska köpa en jacka? han undrar ju bara vilken vi andra tycker är snyggast.Tobias_L sa:Ska du köpa en jacka beroende på vad vi tycker?
förmodligen är han väl ute efter en jacka men hittar inte , och han har märkt att dessa trådar om "va ska ja köpa blablabla" att alla är less på dom så då försöökte han komma me nå nytt ellleeeeeeeeeeeeer?sprayer_bc sa:vart står de att han ska köpa en jacka? han undrar ju bara vilken vi andra tycker är snyggast.Tobias_L sa:Ska du köpa en jacka beroende på vad vi tycker?
Själv vet jag inte vilken som är snyggast, finns så otroligt många jackor som är riktigt snygga
så om jag har fattat det rätt så har du fått en jacka eller köpt en jacka du inte vill ha eller??Chamo_Blide sa:usch! Här ser man vilken smakskillnad det finns! Jag skulle aldrig sätta på mig nån av dom jackorna :S And for the record, jag valde inte min jackaden e för dyr för att vara min jacka tyvärr
![]()
den är din för bara 5000 kr!rillztaaah sa:saga outerwear jackan i blåa scuba färgen tycker jag...
Synd att specialblends jackor är så jävla korta;/ annars schysst som fanOhm1e sa:förmodligen är han väl ute efter en jacka men hittar inte , och han har märkt att dessa trådar om "va ska ja köpa blablabla" att alla är less på dom så då försöökte han komma me nå nytt ellleeeeeeeeeeeeer?sprayer_bc sa:vart står de att han ska köpa en jacka? han undrar ju bara vilken vi andra tycker är snyggast.Tobias_L sa:Ska du köpa en jacka beroende på vad vi tycker?
Själv vet jag inte vilken som är snyggast, finns så otroligt många jackor som är riktigt snygga
btw har specialblend gjort riktigt fräsha jackor i år.!
Det e sant det min Xl är stor men inte så lång:PjaGUDniPRAST sa:Synd att specialblends jackor är så jävla korta;/ annars schysst som fanOhm1e sa:förmodligen är han väl ute efter en jacka men hittar inte , och han har märkt att dessa trådar om "va ska ja köpa blablabla" att alla är less på dom så då försöökte han komma me nå nytt ellleeeeeeeeeeeeer?sprayer_bc sa:vart står de att han ska köpa en jacka? han undrar ju bara vilken vi andra tycker är snyggast.
btw har specialblend gjort riktigt fräsha jackor i år.!![]()