Snyggaste Jackan?

Snyggaste Jackan?
Vrf kan du inte bara svara på frågan? Spela roll hur gammal nån är.

För mig ligger nog Sweet Supernaut jackan på topp just nu. mumma!

Snyggaste Jackan?
finns det inte hur många trådar som helst om sånt, sök lite själv, eller kolla på vad alla har på sig för jackor.

Senast ändrad:
Snyggaste Jackan?
Tobias_L sa:
Ska du köpa en jacka beroende på vad vi tycker?
vart står de att han ska köpa en jacka? han undrar ju bara vilken vi andra tycker är snyggast.
Själv vet jag inte vilken som är snyggast, finns så otroligt många jackor som är riktigt snygga

Snyggaste Jackan?
sprayer_bc sa:
Tobias_L sa:
vart står de att han ska köpa en jacka? han undrar ju bara vilken vi andra tycker är snyggast.
Själv vet jag inte vilken som är snyggast, finns så otroligt många jackor som är riktigt snygga
förmodligen är han väl ute efter en jacka men hittar inte , och han har märkt att dessa trådar om "va ska ja köpa blablabla" att alla är less på dom så då försöökte han komma me nå nytt ellleeeeeeeeeeeeer?

btw har specialblend gjort riktigt fräsha jackor i år.!

Snyggaste Jackan?
usch! Här ser man vilken smakskillnad det finns! Jag skulle aldrig sätta på mig nån av dom jackorna :S And for the record, jag valde inte min jacka ;) den e för dyr för att vara min jacka tyvärr :(

Snyggaste Jackan?
Chamo_Blide sa:
usch! Här ser man vilken smakskillnad det finns! Jag skulle aldrig sätta på mig nån av dom jackorna :S And for the record, jag valde inte min jacka ;) den e för dyr för att vara min jacka tyvärr :(
så om jag har fattat det rätt så har du fått en jacka eller köpt en jacka du inte vill ha eller??

Snyggaste Jackan?
då har du itne fattat det rätt ;) Min jacka som jag har nu fick jag för typ 2 år sen och nu är den för liten men när jag fick den så ville jag ha den mest av alla jackor. Imon ska jag köpa en ny jacka. Dock inte Sweet jackan för den är för dyr även om jag vill ha den.

Snyggaste Jackan?
Jag personligen tycker saga jackan fast den gula färgen som tim durtschi har, hoppas den kommer nästa år då blir köp köp!!!

Snyggaste Jackan?
Ohm1e sa:
sprayer_bc sa:
Tobias_L sa:
förmodligen är han väl ute efter en jacka men hittar inte , och han har märkt att dessa trådar om "va ska ja köpa blablabla" att alla är less på dom så då försöökte han komma me nå nytt ellleeeeeeeeeeeeer?

Synd att specialblends jackor är så jävla korta;/ annars schysst som fan;)

Snyggaste Jackan?
jaGUDniPRAST sa:
Ohm1e sa:
sprayer_bc sa:

Synd att specialblends jackor är så jävla korta;/ annars schysst som fan;)
Det e sant det min Xl är stor men inte så lång:P

Tillbaka
Topp