snyggaste skidorna?

snyggaste skidorna?
eller k2 public enemy säger ej detta för att jag ahr dom utan för dom e det.. köpte dom inte bara för dom va fina om ni vill tro det:D

snyggaste skidorna?
gå in på

www.v-ski.com

där är det bara att välja en så är d det snyggaste skidan!.. völkl kickar arsle med sin design.

snyggaste skidorna?
Tycker det nya märket "Hendryx" gör riktigt snygga skidor, sen vet jag inte om dom är bra. Men snygga somfan är dom!

snyggaste skidorna?
Jibberpro, hur kan du tycka att scratchen är snygga? De är tokigt fula på nära håll, iaf. BC:n... Ser smutsig ut. Det roliga är att jag antagligen kommer köpa dem...
Men snyggast är väl Liberty´s 2 skidor med olika sniperskyttar... grymt coola...
Sen är ju Hendryx riktigt bra gjorda oxå, många häftiga detaljer. Samma sak med Armada, jäkligt snyggt helhetsintryck...

snyggaste skidorna?
Håller med carled !
lätt armada, line ( sniperskyttarna ) och hendryx .
Nån som vet vart och när och hur mycket ungefär hendryx-laggen kommer ligga på ?

snyggaste skidorna?
Nee jag tycker Bc:n är ball. Det ska ju föreställa asfalt ;).
Liberty är sådär men Hendryx är ju riktigt snygga! Voodoo child syftar jag mest på då. Verkar också bäst för min åkstil.
Jag tycker det är klart att man ändå går lite på utséendet när man väljer skidor. T ex i frågan mellan Mojo och scratch bc. De är ju rätt lika i egenskaperna och jag tror rätt många tog dom de tyckte var snyggast.

Ciao

snyggaste skidorna?
skiddesignerna har inte kommit i närheten av vad sims designers kan skrapa ihop, kolla förra årets sims fader!

annars gillar jag scotts koskidor

snyggaste skidorna?
Ojojoj... Det finns så många och de kan ju vara snygga på olika sätt. De kan till exempel vara stilrena med bara nåt mönster med bra färger, de kan vara fett tuffa med cool grafik och så kan de vara så fula/omoderna att de är tuffa (t.ex 80-talslagg).

Tillbaka
Topp