Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
snyggaste tricket
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 296770" data-attributes="member: 53949"><p>Okej, dubble grabs i all ära.. svårt som sören att balansera, man måste va riktigt högt för att ens hinna men.. är det snyggt?</p><p>Vet inte (och orkar inte titta efter) om de som skrivit "truckdriver" som snyggast trick är skidåkare, för på skidor är det rätt coolt, men på snowboard? Ser ju sjukt fult ut, t.o.m fulare än bara en nose eller tailgrab som är mycket enklare att göra, so why bother?</p><p>Ska det va dubble grab får det ju va nåt i stil med cannon ball på skateboard, alltså tail + nose (förutsätter att man har en riktigt kort bräda hehe) möjligtvis eller stalefish + mute tweakat..</p><p></p><p>För övrigt håller jag mig fortfarande till att shifty shifty i en 360 eller 540 lätt är snyggaste tricket.. spelar ingen roll om nån kommer upp på ett svart och bara snurrar som en galning som värsta akrobaten för att sen bara landa helt random.. har man inte kontrollen för att göra det shifty shifty har man inget o komma med...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 296770, member: 53949"] Okej, dubble grabs i all ära.. svårt som sören att balansera, man måste va riktigt högt för att ens hinna men.. är det snyggt? Vet inte (och orkar inte titta efter) om de som skrivit "truckdriver" som snyggast trick är skidåkare, för på skidor är det rätt coolt, men på snowboard? Ser ju sjukt fult ut, t.o.m fulare än bara en nose eller tailgrab som är mycket enklare att göra, so why bother? Ska det va dubble grab får det ju va nåt i stil med cannon ball på skateboard, alltså tail + nose (förutsätter att man har en riktigt kort bräda hehe) möjligtvis eller stalefish + mute tweakat.. För övrigt håller jag mig fortfarande till att shifty shifty i en 360 eller 540 lätt är snyggaste tricket.. spelar ingen roll om nån kommer upp på ett svart och bara snurrar som en galning som värsta akrobaten för att sen bara landa helt random.. har man inte kontrollen för att göra det shifty shifty har man inget o komma med... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
snyggaste tricket
Tillbaka
Topp