lollob Medlem 2023-10-22 Söker 2 roomies till vårt boende i Champoluc #1 Hejsan! Vi har en lägenhet i Champoluc över säsongen och söker ytterligare två goa att dela boendet med! Låter det intressant - hör av dig!
Hejsan! Vi har en lägenhet i Champoluc över säsongen och söker ytterligare två goa att dela boendet med! Låter det intressant - hör av dig!
jcrille Medlem 2023-10-30 Söker 2 roomies till vårt boende i Champoluc #2 Hej, letar ni fortfarande efter någon att dela hyran med? //Christer
L Linnrygler Medlem 2023-10-31 Söker 2 roomies till vårt boende i Champoluc #3 Tjena! Jag och min vän är intresserade ifall ni fortfarande letar efter roomies!! // Linn
blundmark Medlem 2023-11-01 Söker 2 roomies till vårt boende i Champoluc #4 Halloj! Jag och min kompis tänkte åka ner vecka 4-5/5-6 och är riktigt intresserade om ni vill ha roomies för en kortare period? /Betty
Halloj! Jag och min kompis tänkte åka ner vecka 4-5/5-6 och är riktigt intresserade om ni vill ha roomies för en kortare period? /Betty