Söker 2 rumskamrater, Val d'isere 12/13

amandanellie

Ny medlem
Hallå där!
Jag och min kamrat Elin söker två rumskompisar att bo med i Val d'isere denna säsong (12/13). Vi har hittat en lägenhet som verkar mycket bra! Den ligger mitt i stan och är på 28 kvadrat. Skriv här i forumet om ni är intresserade och om ni har hittat något annat så är vi öppna för förslag!

Puss och hej, Amanda och Elin

Tjena!

Som det ser ut just nu så landar jag också i val disere i november.
Så jag är lite intresserad av att dela boende där i och med att jag sticker ner själv.
Hur länge tänkte ni vara där? :)

hör av er på min mail så snackar vi vidare! ;
martin.szcz@live.com

// Martin

Tja!

Kul att se att det finns några som är ute i god tid, jag hade nämligen också planerat att göra en säsong i Val d'Isère! Tänkte åka ensam och behöver liksom ni någon att bo med. Jag har inte börjat leta lägenhet än utan är också väldigt öppen för förslag.

Vi kan väl höras på mejl? haabe93@gmail.com

// Hanna

Hej!

Jag har tänkt att åka till Val D'isere med en tjejkompis som heter Malin nu i vinter. Vi är i jakten på boende och gärna ett par rumskompisar till det!

Du får jättegärna slänga iväg ett mail ifall du skulle vilja höra mer!
Ronja.Osterud@live.se

Hade bra!
Ronja

Jag och en tjejkompis som heter Alina, ska som det ser ut nu också hamna i Val D' Isere i vinter och vi söker både boende och boendevänner! Hör av dig!
julia.wistrand@gmail.com

Hej Amanda och Elin!

Jag och Camilla är två skidsugna, 19 åriga tjejer från Stockholm. Vi har i tanken göra en säsong i alperna denna vinter men vi är inte riktigt säkra på vart vi vill åka än. Val d'isere är ju helt klart ett alternativ och vi är på jakt efter ett boende och roomies!

Hör av er om ni är intresserade att sammanslå!

Mvh Mikaela & Camilla, Mikaela.thelander@hotmail.com

Hej :)

Jag tänkte åka ner helt själv och sällskapssjuk jag är så skulle det vara skönt att känna några innan man drar!
Jag är 19 och norrländska, inte blond men ganska skön ändå.
Ni kan väl höra av er till mig här eller på fb, även om platsen är tillsatt eller ej!

/Hannah-Maria Elfving

Hejsan jag är också ensam och söker både sällskap och boende hittar ni den tredje så är jag definitivt er fjärde partner i vinter hör av er med besked och för mer info !

Mvh Daniel Pettersson

HEJ AMANDA OCH ELIN!! Vi är två 22 åriga tjejer som vill dela lägenhet med er! Vi bor i Ulricehamn i nuläget men har varit ute och rest en hel del de senaste åren och nu vill vi iväg igen :), Vi har bestämt oss för Val d'isere och att bo med två stycken svenskor hade vart gör kul! Vi båda åker bräda och är lätta att hänga med.

Hör av er så fort ni kan!
lev gott tillsvidare!
Johanna och Lotta.
johannadahlander@live.se
0708523880

Jag bor också i Stockholm. Är 19 år och övertaggad på 5 månader av skidåkning och fest. Har börjat kolla lite på lägenheter och det vore soft om man kunde dra ihop minst 4 pers, ju fler desto roligare, och hitta något definitivt. Inte så himla kul eller billigt att bo helt själv en hel säsong liksom

Finns på fb eller mejl. Hör av er så snart ni kan och om inte så ses vi i vinter,
Hanna Åberg
http://www.facebook.com/hanna.aberg.754
haabe93@gmail.com

Men Hey vi verkar ju vara hur många som helst som vill ner ju! Ska vi slå spik i saken så det händer nått eller ? :) någon som har eller har hittat bra lägenhet?

Hejhej,

Vi är två 20åriga killar från Stockholm som gärna delar lägenhet denna säsong. Sjukt taggade på att åka skidor och det vore grymt att spara lite kulor på boendet.

Andreas och Mattias
aonygren@gmail.com
mattias.endredi@gmail.com

Hej!

Jag och min flickvän ska också ner till val d'isere och göra vår första säsong i vinter och söker även vi boende och rumskamrater. Vi har kollat och mailat runt till flera olika ställen men inte hittat något som är klockrent. Hittade dock ett boende för 6 pers i Tignes de brevieres (ligger lite off) som kostade cirkus 28k, i priset ingick frukost och middag 6 dagar i veckan. Några som nappar eller har något annat grymt förslag?

Vi letar vidare och hör gärna av er om ni hittar något som man kan haka på eller om ni bara helt enkelt känner för att höra av er.

Joel.Ingemyr@hotmail.com

/Joel & Anna

Hej allihopa! Verkar vara många som planerar på att ta sig till Val d'Isère vad kuuuul! Jag och min kompis Julia ska också dit och är nu ute efter ett trevligt gäng rumskompisar. Vi har hittat två intressant lägenheter men är också öppna för andra förslag. Alla är välkomna så hör av er!

Alina Germundson, alina@germundson.org

Hej,

Är precis som ni ute efter boende i val d'isere! Vi är två killar från Stockholm som söker boende! hör av er om ni har något att erbjuda!

/erik

facebook.com/jesuiserik

Hej!

Jag kommer att åka ner sj och söker rumskamrater/folk att åka med. Är det ngn som inte tänkt jobba där nere är det ett plus då jag själv ENBART :cool: tänker åka bräda, festa och ha det gött :D

Har någon en bra lägenhet med 2-xx personer och behöver en till så hör gärna av er..

Alternativt har jag kontakt med ett engelskt bolag som har rätt schyssta lägenheter man skulle kunna hyra.. dessa gäller främst för 4 personer. Någon som är sugen men inte fått tag i lägenhet? Hör av dig :)

Jag befinner mig i Stockholm om någon vill träffas innan för att snacka ihop sig/ta en öl.
Annars hittar ni mig på facebook/johan.kapteijn

Ha d!
/Kapten

Hallå!
Jag är en tjej på 19 sommar från Stockholm som tänkte dra ner till alperna i vinter! Har kollat upp en del jobb i Val D'isere så är mycket möjligt att jag hamnar där :) har dock inte löst boende än. Delar gärna och ser fram emot en galet rolig säsong!!

Finns på facebook: www.facebook.com/amanda.truvert

//Amanda

Hejsan! Jag och min kompis är otroligt intresserade av att dela lägenhet med två stycken! Vi är två stycken killar från Malmö som är på hugget för en säsong i skidorten! Hör av dig om du är intresserad så kan vi prata vidare!

Hejsan! Jag och min kompis är otroligt intresserade av att dela lägenhet med två stycken! Vi är två stycken killar från Malmö som är på hugget för en säsong i skidorten! Hör av dig om du är intresserad så kan vi prata vidare!

hej!

vi är två grabbar från göteborg på 24 respektive 26 år gamla,som letar efter någon/några att dela boende med.
Trevliga,sociala och glada killar som har skidåkningen som prio 1 :).
vi har tänkt stanna under hela februari månad.

har ni/du boende och är intresserad/e att dela så hör gärna av dig/er till mig antingen här på sidan eller på mail.

Fredrik.Eldh@hotmail.com

ha d gött!!

Jag är sjukt intresserad att dela! Vet dock inte vart i alperna jag hamnar än. Ska gå sts alpresors reselerdarkurs i november så planerar efter det! Förstår att det då kanske blir lite kort varsel med boende då de går åt.

Jag är sjukt intresserad att dela! Vet dock inte vart i alperna jag hamnar än. Ska gå sts alpresors reselerdarkurs i november så planerar efter det! Förstår att det då kanske blir lite kort varsel med boende då de går åt.

Tjena! Jag är en 20-årig kille från Göteborg som planerar att åka ner till antingen St. Anton eller Val d'Isere i vinter. Har dock i nuläget inga kompisar som vill följa med så det lutar åt att jag åker ner själv. Tänkte höra efter om det är någon som har lust att leta boende tillsammans eller har en plats över. Skicka gärna ett PM i såfall.
Hälsningar
Filip

tjäna söker boende i Val för vinter.
har ni fortfarande platser över så hör av er till mig .
väl mött
Pontus Löwstedt
0739859001
pontus.lowstedt@live.se

Tjena! Jag söker boende i Val d'isere för säsongen. Tänkte sticka i slutet på december och i princip stanna tills snön försvinner. Är det någon som hittat något och har en plats över så tveka inte att höra av er till mig!

Kort om mig: 20 årig brädåkare som gjorde första säsongen i Revelstoke förra vintern. Åkte dit enbart för pudret, 10 meter snö gav ett och annat åk! Är väl egentligen mest ute efter off-pist men jävligt sugen på att nöta lite park också då vi inte hade någon förra året.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp