Söker åkare för film.

danielmizera

Ny medlem
Söker åkare för film.
Hallo Skid och snowboard åkare.

Jag letar efter någon som är sugen på att ställa upp i en kortare film.

Jag har alltid velat göra en Snowboard / Skidfilm. Nu äntligen så ska jag ta tag i det. Mitt mål är att göra en film som håller hög kvalité i foto, redigering och post produktion.

Är du sugen på att ställa upp hör av dig här eller maila mig på daniel@bollmedben.se .

Jag är uppe i Åre Från nu och hela februari.

Mvh Daniel

Lite blandat vad jag har gjort tidigare.

Showreel2010

Musikvideo Alex Sayz ( top3 newmusicvideo charts MTV)

Musikvideo C-Cret

Söker åkare för film.
Jäkla bra videos, mycket bra kvalité. Hade gärna velat medverka i en Snowboardfilm om jag va i Åre. Om du är kvar i påsk så kan jag höra av mig.

Söker åkare för film.
En liten fågel viskade att det här är samma snubbe som redigerar halvåtta hos mig också =P
Måste du ha pro åkare i din film du har inte plats för nån som åker runt och slår sig då?

Söker åkare för film.
bara att åka till parken så hittar du garanterat en massa folk som gärna är med på film.

Söker åkare för film.
som sagt, står du vid bräckeliften en helgdag så är det inte alls några problem att hitta villiga åkare :)

edit: Skulle varit svårt en vardag men på helgerna är alla kids lediga från skolan/gymnasiet från östersund/åre området och dom vet ju hur man gör i parken :)

Senast ändrad:
Söker åkare för film.
Jag verkar ju fett! Jag kommer vara uppe några helger så om det går för sig så kan jag vara med.

måns

Söker åkare för film.
Jag jobbar uppe i Åre och brukar hänga en del i parken, skulle vara riktigt kul att vara med och filma nån dag.

MVH
/Andreas

Söker åkare för film.
Om du har tänkt att filma någon offpist åkning så är jag på, jag är i Åre varje helg förutom denna helgen som kommer!

Mvh Max

Snödjup

Tillbaka
Topp