andell
Medlem
Söker boende för2st i kanada eller österrike 08/09
Vi år två 18åringar (kommer vara 19 när säsongen är) som vill ha hjälp och tips med boende och jobb, även några att bo med hade vart trevligt.
Vi har snackat länge om att säsonga, men det finns ju vissa hinder tex pengar, vissa säger att man inte behöver snacka språket andra inte.
Men det är boendet som vi helst vill lösa, om de inte blir så att man får jobb så får man väl ta med en massa pengar och leva lite snålare och åka hela dagarna=)
Tack på förhand
Vi har snackat länge om att säsonga, men det finns ju vissa hinder tex pengar, vissa säger att man inte behöver snacka språket andra inte.
Men det är boendet som vi helst vill lösa, om de inte blir så att man får jobb så får man väl ta med en massa pengar och leva lite snålare och åka hela dagarna=)
Tack på förhand