Söker boende i Åre. Inneboende, soffa,what so ever

mirjaahren

Ny medlem
Hejsan! Mirja heter jag, 20 år. Bor i sthlm för tillfället och letar boende i åre för hela säsongen. Är på att dela med andra det skulle vara sjukt kul eller om någon har nått tips på vart man kan få tag på boende. skulle vara guld värt om nån sitter inne på nån info : D

Hej! Jag bor just nu i USA men kommer hem om några veckor och tänker då dra upp till Åre för säsongen. Letar självklart också boende. Någon som vet hur det är med jobb/boende när man drar upp efter säsongen dragit igång?

Hej! Ett rum med två bäddar i ett kollektiv, 10 min gångväg till centrum uthyres omgående!
2430 kr i mån per person. Pakering, skidförråd och vallabod finns.

Hör av dig till mig Ebba Johnsson 076 040 26 27

Jag är också väldigt intresserad av boende hela säsongen. Jag kan väl tänka mig det mesta som inte kostar mer än 3 000kr/mån. Jag kan hoppa in när som helst om någon har något bra att erbjuda.

Hej!
Är en 39-årig skötsam kille som vill bryta sig loss ifrån storstan och uppleva en säsong i Åre. Dels för att jobba och dels för att ha skidåkning runt knuten.
Söker att vara inneboende/en säng/ samboende/ i kollektiv fr.o.m December. Enda kravet är att sanitära saker som toalett och nånting att laga mat på finns. Max 3500kr/månaden.
Jag är lugn men har absolut inga problem med om de skulle va lite liv i stugorna.

hör av er,/ jacob

Tillbaka
Topp