Söker boende i Avoriaz/Morzine

hidstrand

Ny medlem
Vi är två killar på 20år som skall bila ner till Avoriaz/Morzine men har inte haft någon tur med boendet. Så tänkte höra om det är någon som några bra sidor eller nummer. Eller om någon till och med har två sängplatser över. Tänkte även kolla om några andra har tänkt att bila ner.

Mvh Johan

Hej!
tyvärr har jag inget att erbjuda, men jag ska ocksa aka ner med min kompis till avoriaz/ morzine.(var i tignes förra aret(grymt bra) men vill ha lite mer park iar) vi har inte heller hittat ngt boende(office de tourisme var inte heller direkt hjälpsamma) men om du far reda pa nagra bra kontakter eller liknande(eller nat överhuvudtaget) om boende sa vore de grymt om du villle dela med dig av dem eller nat. kanske kan vi bo tillsammans om vi hittar en större lägenhet.
mvh annika

Har även jag tittat lite på Avoriaz! Det enda jag egentligen hittat är det http://alpservice.com/ erbjuder och det är ju inte det billigaste, men det är ju bättre än inget.

Om ni hittar nån lägenhet och vill dela så hör av er. Jag har ingar planer på att åka ner innan nyår.

/Linus

Ett tips kan vara att söka med Google på följande fras:

immobilier morzine

Byt ut Morzine mot Avoriaz (eller vart ni nu vill bo) för att hitta hyresvärdar på stället ni söker boende. Räkna med att folket ni ringer till pratar franska men ett "bonjour, parlez-vous anglais?" löser förhoppningsvis den biten.

Tillbaka
Topp