söker boende i cham!!

beckisen

Ny medlem
söker boende i cham!!
Hallå!
Jag hoppas att det finns någon snäll själ som har en plats kvar i sin lägenhet i chamonix?! Jag kommer ner den 28 dec, snälla någon som har plats för en 20 årig stockholms tjej! hör av dig till rwastgard@hotmail.com eller 070-2058331 Ha d!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp