Söker boende i Chamonix dec-april

Söker boende i Chamonix dec-april
Tja!

En skön 20 årig kille som söker boende i Cham från december till april. Någon som har en/två plats(er) över? Eller annat förslag.

Vore guld om man fick svar! :D

ha det gott!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp