söker boende i chamonix! gärna med andra bummare

ziggge

Ny medlem
Vi är 2 grabbar från Göteborg som älskar att ha skoj både i pisterna och utanför. Vi heter båda Christoffer, vilket förenklar en del..

I mitten av januari drar vi ner till chamonix och vi letar just nu efter ett boende för 1-3 månader (datumen är självklart flexibla). Delar gärna med andra skidgalna bummare!

Är tacksamma för alla typer av svar, men gärna då nåt som rör boende i chamonix :)

Tja!! ni har typ samma planer som mig! jag hade tänkt att dra ner ngn gång efter nyår och stanna någon/några månader. Göteborg undviker man ju gärna vintertid! har dock inga polare som är sugna på å dra ner, så jag skulle inte banga å dela en lägenhet!!

Jag har inte planerat ngt utan är fortfarande på idéstadiet, men vi kanske skulle kunna fixa ngt ihop!!

Om ni är intresserade kan ni höra av er till v.lindh@gmail.com

/Victor

har precis hittat en lægenhet i charmonix men vill helst dela den med sånna som vill vara dær hela sæsongen. tænkte sjælv dra ner strax innan nyår och sedan stanna till børjan av mars. sækert att ni inte vill vara dær hela sæsongen ni också? =) hyran ær jættebillig, 5500 e før hela sæsongen och 1000 i dep. låter inte det kanon så sæg! mvh katja

Tjena Katja!

Låter ju kanon! Vi kan nog tänka oss att stanna hela säsongen. ska snacka med Christoffer om det imorn o övertala honom :)

Mvh Kristofer

Tjabba...

Jag o 2 polare skall ner 26:e dec - 19:e jan.
Vi kanske kan slå oss ihop gällande boendet ?!
Vi kan ha boendet tills ni kommer, (19:e jan) så kan vi förhandla fram ett bättre pris.
För alla uthyrare har en förmåga att ta bra betalt om man bara stannar en kort tid.

Låter det som nåt?

/ Matthias

Tjena Matthias!

Låter som en kanonidé! Tycker vi kör på det. Har ni rekat nåt redan efter boende eller löser ni det på plats?

Hälsn Kristofer

Vi har ett par krokar ute, Ni behöver bestämma er hur länge ni vill stanna...

Vi kan väl prata mer på telefon...

Tillbaka
Topp