B Bansen Ny medlem 2004-12-29 Söker boende i Chamonix #1 Tja! Hade tänkt att dra till cham i feb och undrar om det är någon som har en ledig plats i sin lägenhet? Skulle va grymt bra isåfall! hör gärna av er!
Tja! Hade tänkt att dra till cham i feb och undrar om det är någon som har en ledig plats i sin lägenhet? Skulle va grymt bra isåfall! hör gärna av er!