Söker boende i Oslo augusti-december

PNyberg

Aktiv medlem
Shena shena! Är nu i Oslo bor i en fin lya på Schöningsgate men andrahandskontraktet går ut i mitten av augusti och behöver då ett nytt ställe att bo på. Några som redan är här o kan tänka sig en till skidåkare i boendet eller om det är någon som ska hit och behöver ngn att dela hyran med så är det bara att höra av sig!
Hade vart sweet att få bo med skidåkare eftersom det antagligen blir lite mer aktivitet vid sidan av jobbet mer än att supa. Sj så sparar jag pengar inför säsongen.

+4740296622 är mitt nummer om ni vill nå mig..eller FR mail för den delen. Jag är oftast online mer än en gång per dag.

/Per

Peas!

Jag har ett par kompisar som gärna skulle ha en inneboende nu i augusti, ca 4000/mån. Riktigt fin och fräsch lgh på oscarsgate (precis bakom slottet).
Annars rekommenderar jag att lägga ut en egen annons på hybel.no . Kostar inget och det funkade grymt bra för oss. Fick ca 10 svar på mindre än en vecka, i en av dom bor jag nu.

Se där, Nyberg befinner sig i Oslo!

Jag åker dit nästa vecka, med tält och spritkök... har varken jobb eller boende men tänkte försöka fixa det på plats. Syftet med vistelsen är precis dom du, att spara ihop till en säsong på något fint puderparadis. Är väl lite yngre, 18 år men om det låter intressant delar jag gärna ett boende.

Någon med liknande planer får gärna lägga till mig på msn så kan vi prata mer!
felix@newschoolers.com

Tillbaka
Topp