Söker boende i St Anton 12/13!

flowbow

Ny medlem
Tja!

Vi är två personer som söker boende i St Anton inför säsongen 12/13. Vi är 25 och 24 år och lever vanligtvis det glada studentlivet i Linköping där vi ska fortsätta plugga nästa år :) Nu ser vi fram emot en grym säsong i alperna och undrar om det finns likasinnade som redan hittat boende? Vi söker för fullt och har hittat en del boende men inget som verkar klockrent.

Vill du veta mer om oss eller har ett boende på G tveka inte att höra av dig här eller PM:a mig.

Ha d gött!

Hej.

SNE & SNÖ Skirejser har lediga sängplatser i vår guidelägenhet i St Anton. Den nyrenoverade lägenheten är stor och har plats till sex personer. Lägenheten ligger centralt i St Anton.

Priset för en sängplats ligger mellan 17 000 och 19 000 SEK i perioden 5/1 till 1/5.

Vi erbjuder transport ned till St Anton för 1 200 SEK i minibuss. Bussen avgår från Köpenhamn till St Anton 16/12 eller 4/1.

Är detta intressant kan du kontakta Martin på telefon +45 7023 1819 eller martin@skirejser.dk

Hälsningar Lisa

Sweet! Jag söker fortf. boende men åker ner i mellandagarna hur som helst och löser nåt. Hör av dig om du hittar nåt med plats för en lr två (eller fler) så kan jag göra detsamma :)

Hej, vi har ev. Ett boende i pettnau för 3 personer i ett nytt hus, fräscht som fan! Priset är 19 €/natt, eller ca 21000 för hela säsongen. Vi behöver alltså en person till för att fylla ut det! Är det intressant så svara här/pm eller ring/smsa mig på +43 6648731248!

Tillbaka
Topp