Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej vi har boende till 1 eller 2a januari. Vi åker ner idag, sitter faktiskt och väntar på min polare som ska komma och hämta upp mig och sen drar vi till flygplatsen
Vi är 2 sköna snubbar som åker ner för puder och bira. Men även för att jobba så allt går runt. Hittar ni något så är det bara att ta kontakt. Annars så kan ni ju alltid söka upp oss där nere ifall ni drar ner och försöker på tur
Adda msn eller dra iväg ett mail(mail är nog säkrare).
tjockencarlsson@hotmail.com