söker boende i verbier/val d'isere

kattisJ

Ny medlem
söker boende i verbier/val d'isere
Jag söker boende from februari till maj!
Förra vintern var jag i chamonix, jag åker skidor och telemark och har inga problem med att bo sjukt trångt med folk som är kul och gillar att festa och åka skidor eller bräda!
 
Senast ändrad:
söker boende i verbier/val d'isere
hej! vi har hittat ett boende i centrala verbier för 19600/person för säsingen. Kolla tråden "Sökes: 4 personer till Verbier" om du är intresserad..
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp