söker boende i whistler nov-dec

Oscarv

Ny medlem
söker boende i whistler nov-dec
tja
söker boende i whistler för perioden nov och dec....
så om ni har nån plats över för en brädåkare så hör gärna av er t mig!!

kan nås på etanes_divra16@hotmail.com
 
söker boende i whistler nov-dec
trodde du hade lagt ner det där med whistler.... :)
ska du bara vara där då eller har du kittat efter nyår???
vi lär synas. hörde rykten om att det är fint i whissla...
/k.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp