U ullie Ny medlem 2008-11-12 Söker boende i Whistler under säsong #1 Jag är i Vancouver och pluggar för tillfället och tänkte flytta upp till whistler i december- april. Om någon har en sängplats över, säg till. Om du precis som jag fortfarande letar, kan vi leta tillsammans!
Jag är i Vancouver och pluggar för tillfället och tänkte flytta upp till whistler i december- april. Om någon har en sängplats över, säg till. Om du precis som jag fortfarande letar, kan vi leta tillsammans!