Söker boende i Whistler

emil_w

Ny medlem
Söker boende i Whistler
hej, vi ska åka till whistler i vinter och tänkte vara där i slutet av december. Är det någon som har boende där och behöver dela det så är vi två åkglada killar som söker boende. Ev om det är någon som inte har boende men som är intresserad av att hitta en lgh och dela med oss.

//emil

Söker boende i Whistler
Hej igen, det är jag och en kompis. Jag är redan på plats i Kanada och inväntar min kompis som kommer i mitten/slutet av december. Vi är båda snowboardåkare (jag funderar för visso på att ramla tillbaka lite till skidor under säsongen) och hyfsade, vare sig mer eller mindre, på den ädla konsten av snowboardåkning. Föredrar puder men om inget annat val finns hoppar vi så gott vi kan.

Linus (min kompis) har gjort en säsong i Sälen, själv har jag en månad i Zell am See som det närmaste en säsong jag kommer.

Söker boende i Whistler
Tjena, jag kommer trilla in whistler i slutet av dec och är intresserad av att dela med andra för att få ner hyran, samtigt som det är jäkligt kul att bo med fler än sig själv :)
Jag har inget klart. Är du i whistler nu? Tror du att det är ett bra alternativ och vänta till slutet av dec med att fixa boende? Hur och var vill ni bo och för hur mkt i månaden?

Söker boende i Whistler
Hej emma,

för min (vår) del låter det väldigt intressant och jag förstår att ni är lite försiktiga. Det handlar ju trots allt om ett litet tag. Vi är 25 båda två, födda och uppvuxna i Kalmar, Linus bor i Bromma numera och jag i Linköping. Om det fortfarande låter intressant så kan du mejla mig på emiwa941@student.liu.se

Söker boende i Whistler
Hej!

Jag är sugen på att åka över i januari men har inte heller nått boende ännu...
Ska ni jobba eller bara vara? ;)
Maila gärna mig på daniel.floden@gmail.com

mvh
Daniel

Senast ändrad:
Söker boende i Whistler
Hei,
jeg har også tenk meg til Whistler i vinter. Har tenkt å være i Canada i tre måneder og reise litt rundt, men da starte i Whistler i starten av januar.
Jeg har ikke noe fast enda heller, men å bo med noen er jo ikke å forakte :)

Söker boende i Whistler
Skulle egentligen dra i början av januari men funderar på att tidigarelägga det med en månad, dvs början av december! Jag e på!

Tillbaka
Topp