Söker boende Val D'isere

SaraAlfredsson

Ny medlem
Söker boende Val D'isere
Hej! Vi är två sköna tjejer från Gävle på 21 år som ska säsonga i Val D'isere den här säsongen. Vi tänkte åka ner 1 december och söka jobb på plats. Vi håller på och kikar runt efter boende nu och andra vi kan dela med. Så, om ni redan har hittat lägenhet och letar folk att fylla den med eller letar både lägenhet och folk att dela med så är vi sjukt intresserade! Hooka upp med oss och hör av er! vill gärna ha lite råd från tidigare säsongare som har tips på boende och annat!

Ha det gött!
/Sara och Linnéa

Senast ändrad:
Söker boende Val D'isere
Tjena!

Försöker själv hitta boende i Valdi men jag har även sätt att fler på forumet har samma dilemma...
Vi kanske kan teama ihop oss ett gäng på forumet och leta boende tillsammans?:)

Söker boende Val D'isere
tjo!
Jag och ev. ett par polare vill neråt, men i januari, och valdi lockar grymt! Så behöver ni sambos finns vi här! :D

Ha de! / Lovisa

Söker boende Val D'isere
Hit me på facebook/johan.kapteijn

Jag har fått erbjudande på en lägenhet i riktigt bra läge :) Men åker sj så behöver ngn att dela med!

Edit:
Har nu 2 lägenheter tillgängliga. Den ena på 20kvm för 18750:-/person för hela säsongen. Den andra på 28kvm MED tvättmaskin för 24500:-/person.
Hör av er på FB om ngn är sugen på att dela, behöver 3 personer.

Ciao!

Senast ändrad:
Söker boende Val D'isere
Tjena!

Jag och kanske en till polare är sugna på att dela något i val dïsere båda 19 och första säsongen!
Hoppas det är någon som vill teama upp och göra en fet säsong!
Vi har kollat lite på boende men är rätt dyrt om man bara är två!

Hör gärna av er !

Nås lättast på facebook : http://www.facebook.com/magnus.franzon.1

Söker boende Val D'isere
Tjenna!!

Ja o en polare ska försöka komma ner till valdi i vinter, gärna början av dec, o behöver några att bo me då boende för två är sjukt svårt att hitta till schysst pris... Dessutom är de ju Såååå mycket roligare att bo me en massa störtsköna gurls & dudes!

Vi är två festande offpiståkare som helt enkelt ska göra en första säsong in les alpes, hör av er om allt o alla!!

Allt gott

// Didrik o Alfred, 18 o 19 från Stockholmo ;)

Finns på https://www.facebook.com/didrikda o Expressailing

Senast ändrad:
Söker boende Val D'isere
Tror det beror på hur mycket man hade tänkt jobba under säsongen? På de flesta säsongsorter får man rabatt om man har jobb (har fått uppgifter om att man betalar 4449 € i Val d'Isère om man kan visa upp jobbkontrakt), en del jobb erbjuder t.o.m liftkort gratis. Har ni hittat någon bra sida där man kan beställa hem liftkort? För den enda jag har hittat verkar inte fungera! Tror dock att jag kommer att avvakta tills man är där nere, och vet hur det blir med jobb och så

Söker boende Val D'isere
Som sagt så gäller rabatt bara om man har ett jobb som erbjuder det. 1050 är nog vad det kostar annars

Söker boende Val D'isere
Hejsan!

Vi är tre tjejer som åker ner i slutet av november, jag har gjort säsong där innan och har hittat en lägenhet som är najs.
Men det behövs fler än tre för att bo i den.. så tänkte att 5 kanske kan vara bra!
Om ni inte har fått allt löst redan så hör gärna av dig, kan skicka bilder och så på lägengen över fb (olivia raae) eller något!
take care :)

Söker boende Val D'isere
Hej hej!
Bra ide med en facebook-grupp!

Vi har platser lediga i våran lägenhet. Den ska snart bokas så hör av er så fort som möjligt så löser vi det!
Lägenhet i La Daille, runt 20 lakan per person för hela säsongen med alla omkostnader men framförallt sällskap av mycket fina trevliga skidåkare!

Hade bra!

Ronja Österud

Ronja.Osterud@live.se

Söker boende Val D'isere
Hej är en skön snubbe från Uppsala på 19 bast som vill säsonga i val'disere.

Åker ensam så jag letar plats i lägenhet och folk att jaga puder med.

Om någon har en plats över i lägenhet så hör gärna av er till mig.

Pj_mx@hotmail.com på mailen.

Btw: hur går man med i den där gruppen på Facebook? Är det för dem som har boende och sådant fixat eller är den för alla som vill åka:)?

Söker boende Val D'isere
Hej!
Vi är två fett goa killar som också har tänkt säsonga i Val d'isere och vi har ett boende om vi kan fixa två pers till.
Och om någon av er redan har fixat ett boende och behöver två till så är vi också självklart med på det.
Så hör av er till mig så vi kan lösa det hela!

Ha det fett!

Hampus Arnell och Partik Staal

arnell.hampus93@gmail.com

Söker boende Val D'isere
Hej!

Jag åker ner 3:e december och söker en sängplats att hyra i några dagar, om någon har en plats över så kontakta mig gärna:)

Evelina, 0708865397

Tillbaka
Topp