s_ophie Ny medlem 2007-11-22 Söker boende #1 Åker ner till St. Anton i slutet av december och undrar om någon har lust att göra plats åt mig?
An2an Ny medlem 2007-11-26 Söker boende #2 Vi har ett stort kollektiv 10 minuter utanför St.Anton, maila eller ring om du är sugen! +436644881650 anton_targa@hotmail.com vi är so far 6 killpolare från Östersund, vissa ska jobba, andra njuta! :D har du polare är dom hjärtligt välkommna! wurstwagen.blogg.se om du vill se lite av oss En stort hus med 2 badrum, badkar, kök, tvrum m.m. Hyra blir 3 tusen om vi är 10 st. Bara att höra av sig! Billigare desto fler vi är.
Vi har ett stort kollektiv 10 minuter utanför St.Anton, maila eller ring om du är sugen! +436644881650 anton_targa@hotmail.com vi är so far 6 killpolare från Östersund, vissa ska jobba, andra njuta! :D har du polare är dom hjärtligt välkommna! wurstwagen.blogg.se om du vill se lite av oss En stort hus med 2 badrum, badkar, kök, tvrum m.m. Hyra blir 3 tusen om vi är 10 st. Bara att höra av sig! Billigare desto fler vi är.