Söker boende.

Keno18

Ny medlem
Söker boende.
Hejsan jag är en kille på 20 år från Göteborg. Min plan från början vara att åka ner och säsongs någonstans i Alperna men det blev inte riktigt så eftersom studier/arbete stoppade mig denna säsongen (får bli en annan gång). Men nu är jag ute efter något annat. Jag skulle gärna vilja hyra in mig på ett rum under februari månad eller vandrarhem eller någon stuga som någon av er bor i, jag vet inte vad men där det finns en säng som jag kan sova i :). Eller om några andra har planerat samma så kan ni väl höra av er så kanske vi kan hyra något ställe under den månaden och dela på kostnaderna och bli en Skii-family!!

Hör gärna av er om ni har några tips eller några kontakter man kan höra av sig. Hör gärna av er för allt som kan få mig att komma närmre mina önskan :)

Ta hand om er alla så hörs vi!

Mvh K

Söker boende.
Tja! Jag heter Zakarias och åker till Chamonix 25 december och blir kvar till sommaren. Från februari är tanken att hitta boende i studio/lägenhet över hela säsongen. Jag letar rumskamrater att dela boendet med så ifall du är intresserad vore det toppen!

Ring gärna innan den 25 dec om du är intresserad.

Efter 25 kl. 18.00 nås jag på mail

Hej sålänge, det här kommer fixas!

Med vänliga hälsningar Zakarias

Söker boende.
Tja! Jag heter Zakarias och åker till Chamonix 25 december och blir kvar till sommaren. Från februari är tanken att hitta boende i studio/lägenhet över hela säsongen. Jag letar rumskamrater att dela boendet med så ifall du är intresserad vore det toppen!

Ring gärna innan den 25 dec om du är intresserad.

Efter 25 kl. 18.00 nås jag på mail

Hej sålänge, det här kommer fixas!

Med vänliga hälsningar Zakarias

Tillbaka
Topp