Söker du boende i Verbier? vi söker en femte housemate!

kajsaar

Ny medlem
Hallå där!
Vi är 4 tjejer som lyckats skaffa en riktigt nice lya i centrala (hameau) Verbier.
Två sovrum, terass, internet, tv, stort kök, öppen spis etc.
Lägenheten är för fem personer, och för att trycka på kostnaderna lite till vill vi nu finna en till som kan flytta in med oss. Vi alla är där för att jobba och åka så mycket som möjligt, ingen av oss känner varandra sedan innan så va inte rädd för att de skulle vara ett problem!
Hör av er :)!

Hej! åh jag är jättesugen på verbier! jag vill åka så mycket snowboard som möjligt men tänkte oxå söka jobb. nu är det dax att sätta igång och leta lite boende :p ? jag är 24 år, öppen, social, glad har precis gjort en sommarsäsong på smögen men annars vart ute och rest i usa, australien, bali. hur mycket ligger hyran på? ha det fint!

/Amanda

Hej Amanda!
härligt att höra, ja de har varit ett himla letande med lägenheter.. Resulterat i att det inte varit de lättaste direkt!
hyran är go som fan, dryga 3000 per person i månaden om du jobbar, annars är de plus 100 SFR för skatt.
Vi håller på att skriva på papper mellan hyresägaren och så, så allt är inte helt klappat och klart ännu. (eventuell deposition etc)
Men vi håller dig uppdaterad :)

/ Kajsa

tjo! nä förstår det, jag vet inte riktigt vart jag sa börja ngnstanns med sökandet haha :P sweet!jaa keep me updated :D amanda rejhagen på facebook om du hellre vill skriva där! peace!

Hallå på er!

Hugo Järnland heter jag, 19 år gammal, älskar att åka skidor. Har varit i Verbier på semester tidigare och kan berget bra och byn ganska bra. Vill nu återvända och göra en hel säsong vilket hade varit grymt!
Som person är jag glad, spontan, trevlig. På min fritid tränar jag handboll.

Om det skulle bli en plats över är jag väldigt intresserad så ni kan väl höra av er isåfall! :)
Ha det gött!
/ Hugo

tja hugo! låter kanonbra du.. vi håller dig absolut uppdaterad. Som de ser ut nu, så väntar vi på att skriva på papper osv. Så hör av oss om ett par dagar när allt är klart :)

Du kan hitta på på facebook, Kajsa Andersson Rhodiner så kan vi hålla kontakten där istället.

Hej Kajsa! Filippa heter jag, kommer från Ängelholm och är liksom ni andra sugen på en säsong i Verbier:D Om ni fortfarande söker en femte är jag mycket intresserad!

Tillbaka
Topp