Söker jobb

tommie_84_huttu

Ny medlem
Söker jobb
Jag heter Tommie Huttu, jag söker jobb i
st Anton. Jag gillar att åka skidor, så jag skulle bli glad om någon hörde av sigom det finns något ledigt jobb.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp