Söker lift ca. den 15 juli 2013 från Malmö eller Helsingborg - TILL STOCKHOLM

Nicktonius

Ny medlem
Söker lift ca. den 15 juli 2013 från Malmö eller Helsingborg - TILL STOCKHOLM
Hej!

Jag och en kompis ska prova att ta os til Stockholm den 15. juli och vill gärna ha lift.

Om du kan så skriv in på Nickolaj.thais@hotmail.com

Litte benzin peng har vi.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp