Söker resa MALMÖ/HELSINGBORG - BADGASTEIN (runt)22 december

Henkehunken

Ny medlem
Söker resa MALMÖ/HELSINGBORG - BADGASTEIN (runt)22 december
Hej på er! Måste komma ner till badgastein på något vettigt sett, är det någon som vill ha med mig i bilen? :)

SMSa eller Ring! :D

Bästa hälsning
Henrik Olsson
0708 59 67 49
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp