söker salomon the ghetto suit/gangsta suit!

zacharias

Ny medlem
shena, undrar om någon vet vart man kan få tag på Salomons the ghetto suit ställ från deras kollektion 08/09 ? är även intresserad om någon ska sälja stället, posta på! tack på förhand!

Senast ändrad:
zacharias sa:
shena, undrar om någon vet vart man kan få tag på Salomons the ghetto suit ställ från deras kollektion 08/09 ? är även intresserad om någon ska sälja stället, posta på! tack på förhand!
vad är salomon the ghetto suit för nåt ställ?

JuliusHedin sa:
zacharias sa:
vad är salomon the ghetto suit för nåt ställ?
det är det stället som man ser ut som en pingvin i :)

säljs inte i butik, men finns säkert massa som säljer sina :)

Fanns det verkligen något som hetter ghetto suit? Prova söka på gangsta suit istället om det är det rödvita stället du letar efter.

det är det röd/vita stället som användes av bl,a henrik harlaut, mest känd för sin snedskurna rygg som gör att alla tycker man ser ut som en pingvin ;) dock sjukt snyggt enligt mig!

Gangsta suit finns som sagt på Salomon Concept Store i Stockholm, brevid Hollywood och T12.

har bara hittat en ställ på allaanonser.se men det va i skabb skick och vill ha xl i hela stället, det ska vara överdrivet stort så man kan röra sig :)

zacharias sa:
Aspebo sa:
zacharias sa:
det finns ingen hemsida det kan finnas på ? då jag är bosatt cirkus 40 mil från stockholm! :/
40 mil är verkligen en plåga...

men ring dit och fråga?
jo hade tänkt på det men har företag ingen hemsida brukar dom inte skicka grejer det vet jag av egen erfarenhet :/
har för mig att en polare beställde magic därifrån, så då skickar dom ju

Tillbaka
Topp