Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vad är salomon the ghetto suit för nåt ställ?zacharias sa:shena, undrar om någon vet vart man kan få tag på Salomons the ghetto suit ställ från deras kollektion 08/09 ? är även intresserad om någon ska sälja stället, posta på! tack på förhand!
det är det stället som man ser ut som en pingvin iJuliusHedin sa:vad är salomon the ghetto suit för nåt ställ?zacharias sa:shena, undrar om någon vet vart man kan få tag på Salomons the ghetto suit ställ från deras kollektion 08/09 ? är även intresserad om någon ska sälja stället, posta på! tack på förhand!
40 mil är verkligen en plåga...zacharias sa:det finns ingen hemsida det kan finnas på ? då jag är bosatt cirkus 40 mil från stockholm! :/
jo hade tänkt på det men har företag ingen hemsida brukar dom inte skicka grejer det vet jag av egen erfarenhet :/Aspebo sa:40 mil är verkligen en plåga...zacharias sa:det finns ingen hemsida det kan finnas på ? då jag är bosatt cirkus 40 mil från stockholm! :/
men ring dit och fråga?
har för mig att en polare beställde magic därifrån, så då skickar dom juzacharias sa:jo hade tänkt på det men har företag ingen hemsida brukar dom inte skicka grejer det vet jag av egen erfarenhet :/Aspebo sa:40 mil är verkligen en plåga...zacharias sa:det finns ingen hemsida det kan finnas på ? då jag är bosatt cirkus 40 mil från stockholm! :/
men ring dit och fråga?