Söker sambos i Verbier vintern 13/14

Algovik

Medlem
Heej! Vi är två tjejer som är sugna på att åka till Verbier den kommande vintern. Ingen av oss har besökt just den orten tidigare, men vi har hör mycket gott om den. Vi undrar lite hur man enklast skaffar sig en lägenhet, till ett så bra pris som möjligt? Och om det är några som i så fall är sugna att dela den med oss?
Har ni några andra tips om just Verbier får ni mer än gärna höra av er!
Hanna & Lovisa

Hej!!

Precis som ni är jag sugen på att dra till Verbier! Har dock ingen kompis som delar skidintresset med mig, så söker därför några att dela boende med!! Så om ni hittar något skönt boende är jag väldigt intresserad att haka på!! :)

Hei!

Jeg har tenkt å ta en måned i Verbier i vinter og søker også boende. Jeg har desverre heller ingen kompis jeg kan dele med. Er svært interessert om noen har ekstra plass eller mulighet til å lage plass/bo trangt i en måned.
Jeg forstår om det inte er lett å ha plass til en ekstra kun i en mnd (de fleste ønsker å dele boende med noen hela sessongen). Derfor er jeg villig til å betale mer en min del, så lenge det er billigere enn hotell ;).

Jeg er en gutt fra Norge som kjører snowboard. Har vært på en del en ukes turer i alpene og canada m.m. de siste 7 årene. Var i Verbier ifjor og det er en fantastisk ort, min favoritt så langt i alpene. Veldig mye lett tilgjenglige offpist muligheter. Har nå lyst til å strekke det til en måned istedet for bara en uke.

Om det er noen som kan tenke seg en "Norrbagge" en mnd, så si ifra.

Lars

Tjo!

Vi är två killar som ska ner till Verbier nu i vinter. Vi söker också folk som vill dela lägenhet med oss.

Vi har hittat en 8 bäddars lägenhet med wifi så centralt som möjligt. Jag kan återkomma med pris osv. Pma vid intresse eller om ni har hittat en lägenhet men behöver fylla den med två sköna dudes! :)

Hare

Vi är 5 grabbar som hade ett schysst boende på G som tyvärr hamnade i någon annans händer. Men det finns en del schyssta kvar på marknaden. Men det känns riktigt svårt ändå, klent med företag som hyr ut, eller letar vi på fel ställen?

Har en prisvärd goding på gång med 8 sängar, de som är intresserade får gärna höra av sig! :)

Hej vi är tre tjejer från Stockholm (assköna) som också letar folk att bo med!! Skriv till Vilda Forsén eller Emma Gabrielsson på FB om ni har några bra idéer!
Ha det gött

Hallå!

Letar också sambos till den kommande vintern. Vi är 1-2 personer i 21 års åldern och ska vara nere i ca 3 månader.
Hör gärna av er om det finns plats över.
Vi är jättesnälla och superlätta att komma överens med.

MvH // Max

Hej,

Jag letar också boende i Verbier den kommande säsongen och delar mer än gärna med andra.

Jag kommer leta och posta här om jag hittar en lägenhet med fler bäddar

Lite om mig:

Jag heter Alexander, är 23 år gammal från Stockholm. Bor för nuvarande i London pga. jobb men känner att jag vill ta ett avbrott i det och åka bräda istället. Kombinera jobb med åkningen skulle självklart vara det bästa men jag åker ner oavsett.

Hör av er om ni har en plats över eller vill hitta boende tillsammans!

Alexander

Hej! Jag heter Molly och tillsammans med min kompis Jacob letar jag boende i Verbier och vi bor helst med flera killar och tjejer.

Som föregående gjort skriver jag lite om mig också:
20 år från Stockholm , gammal slalomåkare och är tränare för slalomkids sen 3 år tillbaka. Nu satsar jag mer på att bli bra på bräda. Just nu jobbar jag 150% för att kunna köra en rejäl säsong och åka så mycket som möjligt. Tänkte köra ner i slutet av november så om någon vill joina har vi plats för typ 1 till i bilen.

Skriv ett pm om du/ni har ett boende med platser lediga eller vill leta lite tillsammans! :)

Hallå!

Skänsk bmmare söker lägenhet, har en säsong på nacken och är pepp inför en till.
Allt är av intresse för stunden så behöver ni en till att dela hyra och matlagning med så hör av er!

Heej!
Ännu två tjejer som letar efter skönt folk att dela boende med!! Behöver inte bara vara i Verbier just, vi är öppna för det mesta! Hör gärna av er om ni har nått bra på gång eller är intresserade av att dela så kan vi kolla tillsammans :)

Har ett boende för 8 pers på G, lite i den övre prisklassen men ett fantastiskt boende.

*Wi-Fi
*balkong
*sover i separata sängar 2 och 2 i varje rum
*Fullt utrustat kök
*1 parkeringsplats
*delad tvättstuga
*300 meter till pisten

sugen?
PMa mig eller mejla mig på maxe@live.se

Tjaa,

Jag och en polare planerar att dra ner till Verbier i vinter. Just nu letar vi efter lya samt folk att dela boende med. Vi har båda gjort säsong tidigare och åker framförallt ner till alperna för att åka utanför pisten. Siktar på att dra ner i slutet av november och stanna så länge snön tillåter ;)

Om någon har ett boende på G eller söker folk att tillbringa en säsong med är det bara att höra av sig!

//Niklas

Tjaba alla Bummerz

Heter David, 93a från Stockholm som planerar att spendera säsongen i Verbier! Tillbringade även förra året i Verpan men mina kompanjoner stannar hemma i år så nu letar jag efter ett nytt schysst kollektiv att tillbringa säsongen med :D Bor gärna med både killar och tjejer, blir ju roligare så. tänkte försöka jobba lite under tiden men är solklart mest intresserad av åkningen, spikat att ja åker ner.

Hoppas att jag inte är för sent ute, att de är några andra som också är bostadslösa. Hör av er så drar vi ihop något!
Pm:a eller maila david.benson93@gmail.com

Hare!

David

Hej!

Jag heter Frida och är på väg ner till Verbier denna vinter. Jag och två vänner har fått tag på en lägenhet nära Medran och har en säng ledig. Hör gärna av er så snart som möjligt om ni är intresserade.

/Frida Nilsson
fridalinneanilsson@gmail.com

tjej här som är påväg till verbier! har jobb klart för säsongen och letar nu boende! har tänkt flyga/bila ner i slutet på november och är öppen för allt med boende typ! någon som har något ledigt eller på förslag?

2 sköna grabbar som precis tagit studenten i lund söker också boende i verbiersäsongen 13/14!
Vi båda har åkt mycket skidor förut på de flesta ställen(även verbier) och vi uppskattar självklart också festande.
Vid intresse, tips eller mer info hör gärna av er!! Lundqvistfelix@gmail.com
//Felix

Tjääna!

Letar som ensam grabb sängplats i Verbier. Har någon en sängplats över är det bara att slänga iväg ett mail till sandbergedvin@gmail.com :D

Hörs!

/Edvin Sandberg

Hej!
Jag o en kompis har en lägenhet i verbier på gång och letar nu 4st som vill dela den med oss som kan bestämma sig ganska snabbt , då vi har kontraktet redan.
Vi har båda gjort lite säsonger innan o gillar det livet med mycke skidåkning och givetvis nån fest ibland.

skicka meddelande vid intresse

//Emil

Tjeena!

Jag och min polare är sugna på en säsong i Verbier och vi letar just nu efter boende!
Har ni fortfarande plats? Går det bra med 2?

/Calle

Senast ändrad:
Tjena!
Jag ska ner till verbier vid jul och tänkte stanna i 1,5 månad ungerfär.
skulle vara överlycklig över att få tak över huvudet och ett gött gäng att åka puder med! kommer eventuellt ta bilen ner och åka runt lite då jag inte ska jobba utan bara åka skidor smile
Hade varit grymt tacksam och glad om jag skulle kunna få tak över huvdet under den tiden. säng soffa, luftmadrass spelar ingen roll, bara jag har någon stans att sova och några sköna lirare att dra härliga åk med i backen smile
Peace
robert.lindhee@gmail.com

Hej jag har precis tagit studenten och ska nu till Verbier för att arbeta som skidlärare den kommande säsongen. Jag har boende den första månaden men sedan så måste jag fixa något nytt. Skulle vara asnice att kunna dela med några andra. Skulle för övrigt bara vara kul att ha några andra svenskare att hänga med, alla de andra i min skidskola verkar vara från England.

Gustav Järvenson

gjarvenson@gmail.com

Hej alla härliga människor!!
Jag ska också ner till Verbier som alla ni andra! kommer bli en grym säsong! Men jag letar forfarande efter ett boende! Säng, golv, garderob är inte speciellt kräsen! Någon som är super att bo med en easy going 24 åring tjej från Halmstad! Sicka mig en mail på emelie.nilsson@live.se

Hoppas att höra ifrån dig!!!
KÄRLEK :)

Hallå! Är sent ute, men jag är sugen på en ny säsong i vinter!
Spenderade förra vintern i Val Thoréns och tänkte testa ett nytt land i år.
Jag är ensam kille på 20 bast som tänkte åka ner i januari och stanna resten av tiden! PM eller skicka sms! 0734056494

Heey oh!

Jag heter David och är 20 år från Stockholm. Tänkte ta mig en säsong i Verbier, men saknar tak över huvudet. Jag taggar ner själv och letar efter en ledig säng hos ett skönt gäng. Har tänkt stanna säsongen ut från januari och framåt. Jag bryr mig inte om det är vita huset eller tarzans träkojja, så länge man får plats:)

PM:a eller maila till David@beaco.se om det verkar intressant

David Berkowitz

Senast ändrad:
Tjena!
Jag heter Johan och är en positiv och social kille på 20 år. Ska köra en säsong i verbier men saknar dock boende. Flyger ner i december och stannar säsongen ut.

Om det fortfarande finns plats kvar får ni gärna pm:a mig eller maila på johan.rutgersson@live.se .

Johan Rutgersson

Da har "norrbaggan" ordnet seg Boende for en måned i Januari/Februari.
Det er en og annen ledig seng enkelte av ukene..

Blir å se i Col Des Mines, Vallon d'Arbi og L'Eteygeon og ellers andre lift næra gode pudder plasser..
Ellers finnes det vell øl på Pub Mont Fort

mvh
-Lars

Hej,

Medicinstuderande och 28 år gammal som söker ett rum från den 21 dec till den sista januari. Jobbar som skidlärare och söker några lugna och skötsamma rumskompisar. Ser fram emot att höra från er!

Hej Hopp!

Jag är en alldeles ensam och alena kille på 23 år som bor i Stockholm, Täby jobbar förtillfället på Red Bull som säljare. Har tröttnat på de vardagliga hamsterhjulet och vill dra iväg och säsongsjobba i alperna och åka skidor, träffa nytt folk och dricka massa god öl.

Jag är egentligen inte ute efter en speciell ort då jag är väldigt ny på skidåkning i alperna utan är helt öppem för förslag.

Jag är extremt social och älskar att träffa nytt folk, söker därför ett gäng andra unga och sköna skidfantaster ( gärna blandat killar och tjejer), självklart är jag ute efter ett gemensamt boende då jag ej har hittat ett sådant.

Hör jätte gärna av er till mig och ni har något intressent:
Fabian Spennare (FB)
fabian.spennare@hotmail.com
0701420537

Hej!

Jag har ett ledigt rum. Bor ensam i dagsläget. Jobbar som skidlärare. Välkomna att höra av er till philip_wehtje@Hotmail.com

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp