ston_collection
Ny medlem
Söker säsongsboende i St Anton
Tja, Jag är grymt sugen på att dra ner till St Anton och vara där resten av säsongen. Undrar om det är någon som behöver en inneboende? Har jobbat ett tag i norge nu och tröttnat ganska gött på det. Har också en fundering kring ifall det är svårt att få jobb ifall man kommer ner kring den 10 januari? Tanken är att jag ska jobba lite granna men inte allt för mycket, så jag har tid för mycket åkning
Emil Stenström
Emil Stenström