Söker säsongskompisar/vänner att dela boende med

Juhannan

Ny medlem
Halloj!
Trevlig tjej från Helsingborg här!
Är ursugen på att ta mitt pick och pack och åka upp till Åre i vinter, kommer därför behöva någon att dela boende med men också gärna någon att dela min upplevelse med. Eftersom att jag kommer att åka själv härifrån så hade det varit trevligt att lära känna lite folk som ska upp samtidigt.

hör av er om ni känner samma eller också behöver en "sambo"!
:D

Hej!
Jag har siktet inställt på Åre i vinter så jag kan definitivt vara intresserad av att dela boende.
Planerar du att jobba och när har du tänkt åka upp? :)

Hejsan hejsan!

Är inne på samma spår som ni, och tror att chansen att hitta boende är större om man är några som kan dela. Så jag är gärna på om det skulle dyka upp något passande :)

Hallåhallå!

Jag är inne på samma spår som dig, och letar efter någon/några att dela vinterns äventyr med.
Jag har siktat in mig på att jobba hos Skistar, får besked om det om någon vecka. Annars får jag lösa det på plats kanske. Vart har du tänkt jobba?

Ha det gott :)

Hallå hallå!
härligt att se att vi är flera!
jag letar just nu jobb på lite restauranger runt omkring!
Jag kommer isåfall att åka upp i början av december då tror jag.
Hur har ni det med jobb och hur långt har ni kommit i era planer?

Heej! Jag heter Ellen och är 19, åker också själv från Uppsala och har sökt en del jobb samt vart på interjuv! Är jättesugen att dela boende!

Jag delar era tankar. Kommer att jobba på Åre i vinter och jobb är redan löst för min del. Delar gärna boende med någon/ några andra :)

Tillbaka
Topp