Söker "svensk" mössa

Briljanto

Ny medlem
Söker "svensk" mössa
Alltså, jag söker med ljus och lykta efter en mössa som liknar den som svenska eliten har. Dvs Med en liten svensk flagga på.

Sett sånna i många stadium butiker men aldirg hittat nån i bra strl.

Nån som vet om en sådan finns att beställa från nätet?

Tack och hej!

Söker "svensk" mössa
Förslagsvis så är SEGER tillverkaren, har för mig att de även gör strumpor.Hittar inte heller något, konstigt de borde ju ha en hemsida om de vill sälja ngt.

Söker "svensk" mössa
Hahaha jag vill också ha en mössa som alla andra har! Men ta det lugnt det brukar synas på lång väg att man är svensk i alla fall. Det är ganska lätt - Canadadian Goose-eller Peak jacka och en töntig mössa med flames eller bakåtkammat hår. Det finns en rolig gissningstävling där man kan gå i byn i tex Chamonix och försöka gissa på långt håll vem som är svensk, när man är nära så bevisas det när man hör uttryck som "Vi ses på Southbar" eller "pubrunda med Liongänget ska bli fett"

Ja jag vet att jag bara är bitter för att jag sitter i sverige. Jag är en dålig människa som ser ner på andra människor på detta viset. Jag vill ju bara åka skidor.

Söker "svensk" mössa

jag känner igen känslan Tim!

har själv fått bita mig i tungan (fingrarna?!) ungefär femton gånger bara nu på morgonen för att inte ge ett lätt bitande svar på en massa konstiga inlägg från folk i Canada/Alperna/whatever...!

fast faktum kvarstår i och för sig att det faktiskt varit ett litet gäng just _konstiga_ inlägg...

Söker "svensk" mössa
Landslaget kör ju med Seger men om de inte spelar någon roll så kan man ju också köpa en Kask mössa dom är också snygga...

Söker "svensk" mössa
Tim: Jag vill också åka skidor. Känner ungefär likadant. Har inte åkt någonting denna säsong. För lite mer än en vecka sedan opererade jag bort blindtarmen så nu kan jag inte åka på ett tag. Men på sportlovet blir det Österrike.

Söker "svensk" mössa
Du kan få en bild på min sköna mössa (blå med gula ekorrar) och så kan du ju virka en själv.....överlägset bäst.

Söker "svensk" mössa
tja alla segerfreak. ni kan ju alltid ta o skicka ett mail o fråga till info@seger.se . hemsidan is under construction för tillfället. men annars så brukar inter sport ha seger mössor i tonvis,

godd luck and may the force be with you!
/erik

Tillbaka
Topp