Sökers

Offpiist

Ny medlem
Sökers
Hejsan hejsan alla där ute, nu är det så att jag ha haft en jobbig vecka bakom mig, ett förhållande som jag tyckt om jätte mycket ha tagit slut, det va även en vecka sen man kom hem från åre, så just nu sakna jag dom två personerna jag älskar mest i mitt liv, men varför se nackdelar, nu har jag börjat titta framåt,

Jag är redigt sugen på att dra iväg i november och leva mitt liv, allså åka skidor, gärna mycket mycket puder, jag ha tittat på Canada och tycker det ser jätte trevligt ut, men skulle också kunna tänka mig alperna,

Finns det någon/några där ute som är sugen på att åka iväg en säsong och bara njuta av livet med en 20 årig kille som heldre väljer skidåkning förre fest.

Hör av er på mejl Bohiii@hotmail.com

Ha de gott alla

Sökers
Tjena, jag har inte riktigt koll på vad jag ska göra till hösten, men det kan hända att jag är intresserad :)
De flesta av mina kompisar ska börja läsa till hösten, så därför har jag inte heller någon att sticka iväg med om det blir en säsong. Men kan höra av mig när jag vet mer

Sökers
Flank sa:
Tjena, jag har inte riktigt koll på vad jag ska göra till hösten, men det kan hända att jag är intresserad :)
De flesta av mina kompisar ska börja läsa till hösten, så därför har jag inte heller någon att sticka iväg med om det blir en säsong. Men kan höra av mig när jag vet mer
Bara höra av sig, vi är troligen 2-3 stycken nu, alltid trevligt med mer folk :)

Tillbaka
Topp