B betta Ny medlem 2005-11-25 Sökes: Boende i Cham #1 Yepp. Vet att vi är sent ute men gör ändå ett försök: Två tjejer som vill ha boplats från början feb till slutet av mars någonstans i Cham. Gärna ett jobb också om ni har något på lut Ses! Elisabet och Susanne
Yepp. Vet att vi är sent ute men gör ändå ett försök: Två tjejer som vill ha boplats från början feb till slutet av mars någonstans i Cham. Gärna ett jobb också om ni har något på lut Ses! Elisabet och Susanne