Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej!
Vi är fyra personer från Sthlm som vill ner och säsonga i Verbier och vi letar nu boende för fullt. Tacksam för all tänkbar information och förslag!
Fanny Möller
fannymoller@hotmail.com
Jag har dessvärre inte heller något tips men befinner mig i samma sits. Jag letar boende i Verbier från december eftersom jag ska börja jobba där då. Om någon av oss får ett bra tips kan vi väl höra av oss till den andra?