nickeponken
Ny medlem
Sökes bonde i St.anton v 8 och 9
Tjenare! Jag och 4 kompisar letar efter enkelt boende i 2 veckor i st anton! Vi sökt men inte hittat något.
Är det någon som vet nånstans som man kan bo billigt dessa veckor, kök är ett måste!
Eller nån som vill bo med oss! Vi kan tänka oss att dela på oss!
Schyst för svar!!
Är det någon som vet nånstans som man kan bo billigt dessa veckor, kök är ett måste!
Eller nån som vill bo med oss! Vi kan tänka oss att dela på oss!
Schyst för svar!!