Sökes bonde i St.anton v 8 och 9

nickeponken

Ny medlem
Sökes bonde i St.anton v 8 och 9
Tjenare! Jag och 4 kompisar letar efter enkelt boende i 2 veckor i st anton! Vi sökt men inte hittat något.

Är det någon som vet nånstans som man kan bo billigt dessa veckor, kök är ett måste!

Eller nån som vill bo med oss! Vi kan tänka oss att dela på oss!

Schyst för svar!!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp