sölden i slutet av november? nåt att ha?

bertilsson

Ny medlem
sölden i slutet av november? nåt att ha?
sölden på november lovet, nåt att ha?
min bror och syster ska till sölden på tränigs läger och jag har chansen att hänga med men är dte nåt att ha så tidigt eler?
 
sölden i slutet av november? nåt att ha?
Det går att åka på glaciären men tror inte att det är snå på så mycket andra ställen runt om i backarna.
 
sölden i slutet av november? nåt att ha?
ja var där i slutet av oktober förra året, åkte också då me nå sorts träningsläger, då fanns de ingen park och de va ganska mycket is i backarna, vi satte upp ett par boxar och hade det nice ändå, de va inte alls så mycke folk som man hade trott..

men om du bara är ute efter park så äre inte så mycket att hänga upp..

hadefint
 
sölden i slutet av november? nåt att ha?
men det är ju värlscup start så folk lär l det va va? så man får festa lite iaf om backarna suger;)? hahaha
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp