solstolar i sällskapsresan 2 snowroller

Max_Power

Ny medlem
Satt och kollade på sällskapsresan 2 nu på förmiddagen och såg en rätt så bra pryl. I bakgrunden när strax efter att Stig H välter alla skidor på restaurangen och hon tjejen pratar med nalle så ser man en skidåkar kille som sitter i en slags "påse" som han hängt på skidorna. Går det att köpa sådana någonstans eller var det något som försvann med 80 talet? Kanske det går att fåtag på någon gammal ritning så man kan göra en själv?...

gott nytt år på er...

patriknorling sa:
ta en svart sopsäck, gör ett hål och sätt fast på skidorna.
varför göra det enkelt när man kan göra det svårt? självklart ska max power ha skidspetskompatibel solstol av korrekt utförande och material!

jag har sett att dom säljer det på den minimala klättermusbutiken eller vad det nu är i holliday club åre vilket fall.

haha men seriöst såntdär kan ju inte släjas ^^

marer sa:
patriknorling sa:
ta en svart sopsäck, gör ett hål och sätt fast på skidorna.
varför göra det enkelt när man kan göra det svårt? självklart ska max power ha skidspetskompatibel solstol av korrekt utförande och material!

jag har sett att dom säljer det på den minimala klättermusbutiken eller vad det nu är i holliday club åre vilket fall.
precis, varför ska det se ut som en EPA nät det kan se ut som en ferrari?

Ser nästan bara fördelar med en sådan där, man behöver inte bli blöt och kall på slask dagar när man gräver sig en solstol osv. Undrar om det finns i alperna? Tyskar verkar ju ha bra koll på det där att steka/livsnjuta i solen

Ruskar liv i denna tråd. Jag såg (någonstans) förra året såna här tyg-solstolar att hänga på skidorna för att kunna sätta upp en klassisk 80-tals-solstol i backen. 😃 Minns ej var tyvärr! Nu när jag tänkte leta upp och fixa inför säsongen hittar jag det inte någonstans!

Någon som vet/har sett detta i modern tid?

Bilagor

• IMG_0357.jpeg
    IMG_0357.jpeg
    481 KB · Besök: 127
De finns/fanns:

De finns/fanns:
Men tack!! Bra tipsat! Då ska jag leta vidare och se om jag lyckas hitta några.

Snödjup

Tillbaka
Topp