Sommarjobb 2009

• Trådstartare Trådstartare Allemaaan
  • Start datum Start datum
A

Allemaaan

Guest
Sommarjobb 2009
tja, är det någon som har fixat ett sommarjobb till sommaren än? i så fall vart? hur mycket i betalt?, och hur skaffa ni det?

själv har jag inte nått än... vet ej om jag pallar heller...

Sommarjobb 2009
Gardemoen
21000:- i månaden
Ringde dit före jul. nr på deras hemsida.

: )

Sommarjobb 2009
Har inte ordnat något än, men skall ta itu med det snart. Hade tänkt ordna på volvo genom en kontakt först men får väl se hur det blir med det nu med alla nedskärningar:/
Bra betalt skall det vara så hoppas på det:)

Sommarjobb 2009
Liseberg för tredje året! Göteborgs bästa arbetsplats, sjukt skönt folk, du jobbar på nordens största nöjesfält med fria åk. Och det är alltid nån som vill ta "en" öl...
Tror det blir runt 95kr/h för mig i år.

Bara att gå in på hemsidan, ansökningen är öppen till sista januari... 5000 söker dock, men vafan det är bara att testa:P

Sommarjobb 2009
jag ska vara lägerledare i orsa, göra camps för skidåkare! vattenhopp, studsmatta å allt vad de nu heter, sjukt bra sommarjobb! kan vara de roligaste som finns faktiskt.. ganska bra betalt också, vet inte riktigt än hur mycket.. har jobbat där 2 sommrar nu :D

Sommarjobb 2009
Jag har aldrig haft något sommarjob men ska nog skaffa nu till sommaren.

Någon som har ideér om ett bra första jobb? har iförsig delat ut reklam innan..

Sommarjobb 2009
Jag letar sommarjobb för fullt, har skickat massa mail till alla möjliga sportbutiker etc. Ink kommunen.. Om jag inte börjar få svar snart så ska jag göra ett CV och börja gå runt och höra med affärerna personligen hade jag tänkt!

:D

Tillbaka
Topp